- prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz innej dokumentacji technicznej
- zawieranie umów z wykonawcami robót i dostawcami mediów
- prowadzenie księgowości Wspólnot Mieszkaniowych
- usuwanie awarii, wykonywanie bieżącej konserwacji i napraw
- organizowanie spotkań członków Wspólnoty
- wykonywanie okresowych przeglądów nieruchomości wymaganych przez ustawę o prawie budowlanym
- kompletowanie i przechowywanie dokumentacji stanu faktycznego i prawnego
nieruchomości
- dbałość o czystość i estetykę
- trwałą współpracę z zarządem Wspólnoty
- rejestrowanie wykazu lokali i ich właścicieli
- odczyty okresowe urządzeń pomiarowych
- ewidencję korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- wykonywanie rozliczeń kosztów zużycia indywidualnych mediów
- naliczanie, kalkulowanie i rozliczanie opłat i zaliczek uiszczanych przez członków wspólnoty mieszkaniowej
- windykacja należności w postępowaniu przedsądowym i nadzorowanie regularności wpłat
- informowanie właściciela lokalu o sprawach z zakresu administrowania nieruchomością wspólną
- tworzenie finansowego zestawienia rocznego
- rachunkowość wspólnoty mieszkaniowej oraz kompleksowa obsługa dokumentacji finansowej
- pomoc w uzyskaniu kredytów inwestycyjnych i termomodernizacyjnych
- kontrola techniczna urządzeń będących wyposażeniem nieruchomości
- informowanie serwisów zewnętrznych oraz służb interwencyjnych w przypadku awarii
- utrzymanie należytego stanu technicznego nieruchomości wspólnej: konserwacja i dokonywanie bieżących napraw
- dbanie o terminowe przeprowadzanie okresowych przeglądów nieruchomości